FORMALITATILE NECESARE AVIZARII REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE A DISPECERATELOR DE MONITORIZARE A SISTEMELOR DE ALARMARE ÎMPOTRIVA EFRACTIEI
potrivit HG nr. 301/2012
Pentru avizarea regulamentului de organizare si functionare, solicitantul trebuie sa depuna la inspectoratul judetean de politie competent teritorial, documentatia prin care sa faca dovada îndeplinirii conditiilor prevazute la art. 93 alin. (1) din anexa HG nr. 301/2012, respectiv
1) cererea de avizare a regulamentului, datata, înregistrata la societate si semnata de administratorul societatii; În continutul adresei se va preciza: obiectul cererii, adresa sediului de functionare, datele de contact ale solicitantului: telefon, fax, pagina web, adresa e-mail si numele în clar al reprezentantului societatii;
2) documente din care sa rezulte ca detine statia de dispecerizare necesara receptionarii semnalelor de la sistemele abonatilor, în conformitate cu standardele europene sau nationale în vigoare;
3) dovada ca are angajati si avizati dispeceri centru de alarma pentru asigurarea serviciului permanent al dispeceratului;
4) dovada sediului înregistrat si autorizat pentru organizarea administrativa si coordonarea operativa a personalului angajat care sa corespunda standardelor europene sau nationale în vigoare în privinta organizarii si functionarii unui centru de monitorizare si receptie a alarmelor;
5) documente de detinere pentru echipamentele de comunicatii si canal de date tip voce în conexiune on-line cu echipajele mobile de interventie;
6) dovada înmatricularii si dreptului de folosinta a autoturismelor destinate interventiei la evenimente;
7) dovada ca are angajat personal atestat pentru verificarea alarmelor si interventia la evenimente (agenti de interventie paza si ordine);
8) dovada detinerii echipamentelor tehnice necesare pentru înregistrarea convorbirilor operatorului-dispecer cu echipajele, beneficiarul si autoritati, cu posibilitatea de stocare a acestora pe o perioada de 30 de zile;
9) polita de asigurare valabila pentru acoperirea riscului privind activitatea de monitorizare si interventie;
10) sa aiba proceduri de lucru asumate prin regulamentul de organizare si functionare al dispeceratului.
11) regulamentul de organizare si functionare elaborat conform modelului postat pe pagina web a IGPR.
Solicitantul trebuie sa faca dovada existentei dotarii cu ocazia verificarilor efectuate de politisti la sediul de functionare.
Documentatia de depune într-un singur exemplar, cu exceptia regulamentului care se întocmeste în doua.
Pentru relatii suplimentare va puteti adresa comisarului de politie Plesoianu Bogdan la tel.: 0238/402.042, 0730/360.663 sau mail: sop@bz.politiaromana.ro