FORMALITATILE NECESARE REÎNNOIRII LICENTELOR ACORDATE PENTRU ACTIVITATI DE PAZA SI PROTECTIE
potrivit HG nr. 301/2012
În vederea obtinerii reînnoirii licentei de functionare pentru a desfasura activitati de paza si protectie, reprezentantul legal al societatii depune la Inspectoratul de Politie Judetean sau la Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti, dupa caz, pe raza caruia societatea îsi are sediul social, pe baza de opis, urmatoarele documente:
1) cererea de reînnoire, datata, înregistrata la societate si semnata de administratorul societatii;
În continutul adresei se va preciza: obiectul cererii, adresa sediului administrativ, datele de contact: telefon, fax, pagina web, adresa e-mail si numele în clar al reprezentantului societatii;
2) licenta în original;
3) certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu situatia la zi a societatii comerciale, în forma extinsa, potrivit Legii nr. 26/1990 privind registrul comertului, cu toate mentiunile înscrise si/referitoare la situatia societatii comerciale.
În domeniile de activitate este necesar sa se regaseasca codul CAEN 8010 ca activitate principala;
4) certificatul de cazier judiciar al conducatorului societatii, aflat în termen de valabilitate;
5) certificatul de înregistrare a marcii la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci eliberat societatii pentru clasele corespondente activitatilor licentiate, aflat în perioada de valabilitate;
6) declaratie pe propria raspundere cu privire la contractele în derulare, personalul angajat si atestat si dotarea tehnico-materiala a societatii, conform ANEXEI .
Societatile licentiate în baza HG nr. 1010/2004, vor prezenta suplimentar, la prima reînnoire sau la solicitarea de preschimbare a licentei, cel târziu pana la 01.01.2015, documentele necesare conformarii cerintelor HG nr. 301/2012:
a) dovada existentei sediului înregistrat si autorizat pentru organizarea administrativa si coordonarea operativa a personalului angajat;
Dovada se poate face prin certificatul constatator care sa cuprinda mentiuni referitoare la sedii si activitati autorizate conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, pentru toate activitatile solicitate prin cererea de licentiere;
b) regulamentul de organizare si functionare, în doua exemplare, întocmit cu respectarea modelului postat pe pagina web a Inspectoratului de Politie Judetean Buzau, adaptat specificului societatii si asumat de conducator;
c) documente privind dovada îndeplinirii conditiilor prevazute de art. 19 alin. (10) din Legea nr. 333/2003 de catre conducatorul societatii (administrator, presedintele consiliului de administratie, director general/executiv care va coordona activitatea operativa a personalului de paza);
o actul de identitate sau alte documente ce fac dovada cetateniei si a vârstei;
o certificatul de cazier judiciar în termen de valabilitate;
o curriculum vitae elaborat potrivit prevederilor Hotarârii Guvernului nr. 1.021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae;
o declaratia pe propria raspundere cu privire la obligatia pastrarii confidentialitatii datelor si informatiilor obtinute în procesul muncii, potrivit art. 29 din Legea nr. 333/2003.
o certificatul de competente, se prezinta numai pentru conducatorul care va coordona activitatea operativa a personalului de paza, pentru specializarea:
stiinte juridice
o dovada calitatii de conducator conform Legii nr. 31/1990 pentru directorul general/executiv desemnat sa conduca activitatea tehnica (hotarârea A.G.A./C.A., contractul de munca/extras Revisal si fisa postului).
Depunerea documentatiei de reînnoire a licentelor, potrivit art. 87 din anexa HG nr. 301/2012, se face cel putin cu 90 de zile înainte de expirarea termenului de valabilitate.
Documentatia se depune într-un exemplar, în format letric si în format electronic pe suport CD care contine un fisier format „pdf”, cu documentele scanate la o rezolutie adecvata pentru a nu altera continutul acestora si sa fie posibila transmiterea prin e-mail.
Documentele prevazute la punctele 3-5, se depun în copie certificata, însotite de documentele originale, care dupa confruntare se restituie reprezentantului legal.
Acordarea reînnoirii licentei de functionare se face cu îndeplinirea cumulativa a conditiilor prevazute la art. 88 din anexa HG nr. 301/2012.
Pentru relatii suplimentare va puteti adresa subcomisarului de politie Nicolae Valentin la tel.: 0238/402.042, 0725/057.254 sau mail: sop@bz.politiaromana.ro